Ярмарок бібліотечних інновацій у м.Київ

24-25 вересня 2013 року в м. Києві проходив Національний Ярмарок бібліотечних інновацій: «Сучасна бібліотека: рухаємось вперед». Захід проходив у НСК «Олімпійський».

IMG_5992

Лариса Лаптєва

Серед поважних гостей Ярмарки були Леонід Новохатько, Міністр культури України, Джеффрі Р. Пайєтт, Посол США в Україні, Ірина Шевченко, Президент Української бібліотечної асоціації, Матей Новак, Директор програми «Бібліоміст» та багато інших.

Протягом двох днів бібліотекарі з усієї України були учасниками маси цікавих зустрічей, тренінгів та інтерактивів. Кожен захід мав на мені навчити бібліотекарів чогось нового, підштовхнути до створення нових проектів, до налагодження тісних зв’язків з громадами.what1

Так і мені пощастило потрапити на цю унікальну подію. Протягом 2-х днів я стала учасницею маси цікавих заходів та тренінгів. Святкова зала наповнювалась безліччю знайомих облич. Саме на Ярмарку я зустрілася з своїми друзями по Літній школі молодих бібліотекарів “Ne-формаt”, разом з якими стала учасницею двох флеш-мобів. Дуже сподобаdся тренінг Олени Башун, з програми “Бібліоміст” – “Орієнтація на клієнта”. Цікаво та незвично було приймати участь в невеличкому інтерактиві по створенню будиночка з мотузки.

IMG_3690

IMG_3697

 

25 вересня я вирішила завітати на тренінг “Важливість професійного розвитку для бібліотекарів”, який проводив неперевершений Уілдіс Павулс з Університету Латвії. Цікава тема, харизматичний тренер не залишили байдужими ні одного слухача в залі. Досить влучним було твердження про звички, що змусило задуматись над тим скільки часу в день я витрачаю на безглузді речі, які б варто використати для більш потрібних і позитивних справ. Потім я намагалась скласти план свого розвитку на найближчі 6 місяців.

Улдіс Павулс

Далі на мене чекала зустріч з моїм земляком – Русланом Крапличем з Фундації імені князів-благодійників Острозьких. Так тут мене та інших бібліотекарів навчали як правильно налаштувати співпрацю з громадою, для створення гарних та успішних проектів на тренінгу “Бібліотека і громада”.

IMG_3771

Залишити відповідь

