Реклама моєї бібліотеки

Декілька місяців назад я була доповідачем на районному семінарі  “Імідж бібліотеки”, який проходив у Острозькій центральній районній бібліотеці. Library flyers №1

Тема моєї презентації “Реклама бібліотеки через Веб 2.0”. Тому зараз пропоную дещо з моїх напрацювань у процесі підготовки до семінару.

flier_#2

Так за моїм планом колеги почули таке:
– використання технологій Веб 2.0 (соціальних сервісів) у бібліотечній роботі на прикладі моєї бібліотеки;
– використання Вікі-середовища у краєзнавчій роботі бібліотеки;
– соціальні мережі “Вконтакті” та “Фейсбук” і бібліотека с.Грем’яче;
– використання мережі “Slideshare”;
бібліотечний блог;
– створення веб-альбомів “Picasa”.
Охарактеризовуючи кожен названий пункт, я ділилась своїм досвідом з бібліотекарями Острозького району, який можна перергялнути в мережі “Slideshare“.

Крім того, я запропонувала колегам ознайомитись з друкованою рекламною продукцією моєї бібліотеки.

3 thoughts on “Реклама моєї бібліотеки

Залишити відповідь

